ΔΕΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ

ΠΟΙΑ Η ΒΑΣΙΚΗ ΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΜΙΚΡΩΝ ΑΝΟΙΚΤΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ;

Οι πλέον πρόσφατες έρευνες αγοράς, έδειξαν μια στροφή των υποψηφίων αγοραστών σε πολυχρηστικά - πολυμορφικά σκάφη, που συνδυάζουν τα χαρακτηριστικά των μικρών σκαφών τουρισμού (grand tourism) με αυτά των σκαφών ψαράματος κεντρικής κονσόλας καθώς και με τις ανέσεις που συνήθως προσφέρουν τα μεγαλύτερα καμπινάτα ταχύπλοα, (cabin και offshore cruisers).

ΓΙΑΤΙ Ο ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟ HYPERION , ΑΝΤΙ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ;

Η σχεδιαστική φιλοσοφία των σκαφών HYPERION είναι τέτοια, καταρχήν, που θέτει ελάχιστα μοντέλα του ανταγωνισμού στην ίδια κατηγορία. Σε κάθε περίπτωση πάντως τα σκάφη HYPERION υπερέχουν, με κριτήριο το «best value for money», μια και το επίπεδο του εξοπλισμού τους, το συναντά κανείς σε πολύ πιο ακριβά σκάφη.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΣΚΑΦΩΝ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΤΑ HYPERION;

Η προσεκτική γενική διάταξη στο ντεκ καθώς και ο άρτιος και ποιοτικός εξοπλισμός ψαρέματος που διαθέτουν, εντάσσουν, καταρχήν τα σκάφη HYPERION στην κατηγορία sport fishing. Από την άλλη τα χαρακτηριστικά παντρέματος, γάστρας-προωστήριας εγκατάστασης, τις ανέσεις που προσφέρει στο ντεκ (καμπίνας-WC στην κονσόλα, καθίσματα, καναπέδες, ταπετσαρίες κτλ.) και την ποιότητα ταξιδιού, τα συναντάει κανείς μόνο σε καλά cabin cruises. Τέλος, η εξωτερική εμφάνιση των σκαφών, ( γραμμές και ντεκ design), συνδυάζουν με τον καλύτερο τρόπο τον τύπο sport fishing, με το κλασικό τύπο open grand tourism.

ΕΙΝΑΙ ΤΑ HYPERION, ΣΚΑΦΗ ΥΨΗΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ;

Τα σκάφη HYPERION 22 και 19, έχουν μελετηθεί από πλευράς αντοχής της κατασκευής τους αλλά και με βάση το σχεδιασμό των ναυπηγικών τους γραμμών, για να επιτυγχάνουν μέγιστες ταχύτητες πλεύσης που (στην περίπτωση του 22), φτάνουν περίπου τους 50 κόμβους. Λόγοι όμως, που έχουν να κάνουν με την οικονομική λειτουργία των σκαφών σε διάφορες συνθήκες πλεύσης, (με τον περιορισμό δηλαδή της κατανάλωσης καυσίμου) οδήγησαν την σχεδιαστική ομάδα της HYPERION, να ορίσει σαν μέγιστη υποδύναμη πρόωσης, στο μεν 22 τους 250 hp, στο δε 19αρη τους 200 hp.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΖΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΜΕ ΕΞΩΛΕΜΒΙΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ;

Η πρόταση της HYPERION είναι το μεν 22 να «φοράει» μόνο εξωλέμβιο έως τους 250 hp, ή διπλούς έως τους 115 hp (έκαστος). Στο 19 η αντίστοιχη πρόταση είναι 1x200 hp ή 2x90 hp. Ο περιορισμός των υποδυνάμεων σε αυτά τα επίπεδα, αφορά μόνο στην οικονομική λειτουργία των σκαφών. Από την άλλη περιορισμός ως προς την επιλογή του κατασκευαστή των εξωλέμβιων (είναι προσεχτικά επιλεγμένες οι διαστάσεις του μπρακέτου), οπότε η επιλογή αυτή είναι θέμα του υποψήφιου αγοραστή ή του συνεργάτη του δικτύου της HYPERION (στην περίπτωση προσφοράς του πακέτου) πρέπει να σημειωθεί τέλος ότι τα σκάφη προσφέρονται με προ-εγκατεστημένο σύστημα υδραυλικού τιμονιού (πλήρες, εκτός από τις μπουκάλες του, η τοποθέτηση των οποίων εξαρτάται από την επιλογή μονής ή διπλής εγκατάστασης εξωλέμβιων κινητήρων).

ΣΤΟ HYPERION 22 EINAI ΕΥΚΟΛΗ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΣΩΛΕΜΒΙΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΣYΣΤΗΜΑ METAΔΟΣΗΣ V-DRIVE;

Οι εσωτερικοί όγκοι στην πρύμη του HYPERION sport fishing 22 είναι τέτοιοι που επιτρέπουν την εγκατάσταση ακόμα και εσωλάμβιου diesel, με V - drive και αξονικό σύστημα. Ο κινητήρας τοποθετείται στραμμένος κατά 180 μοίρες ω προς τον κατακόρυφο άξονά του, ( προς - πίσω), προσαρμόζεται ο συμπλέκτης V - drive στην πλευρά που «βλέπει» προς την πλώρη οπότε δημιουργείται και το απαιτούμενο μήκος για την υπο κλίση τοποθέτηση του ελικοφόρου άξονα. Η όλη μελέτη της προωστήριας εγκατάστασης βελτιστοποιεί την απόδοση του συστήματος και εξασφαλίζει αξιόπιστη και οικονομική λειτουργία.

ΤΑ ΣΚΑΦΗ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΕ TRAILER; ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟ;

Τα HYPERION 22 και 19 είναι ιδιαίτερα ανθεκτικές και άκαμπτες κατασκευές για να ανταποκρίνονται στον λειτουργικό σκοπό για τον οποίο σχεδιάστηκαν. Από την άλλη, η προσεχτική κατασκευαστική μελέτη των σκαφών ( λ.χ. το πόσες εγκάρσιες και διαμήκεις ενισχύσεις έπρεπε να επιλεγούν στη γάστρα, δηλαδή οι διαστάσεις ουσιαστικά των πάνελς στα οποία αυτή χωρίζεται έτσι), με βάση τους αυστηρούς ναυπηγικούς κανονισμούς των νηογνωμόνων ουσιαστικά βελτιστοποίησε την όλη κατασκευή από πλευράς βάρους. Έτσι τόσο το 19αρη που ( άφορτο), ζυγίζει περί τα 850 κιλά, όσο και το 22 που φτάνει τα 1.100 κιλά (αντίστοιχα), μεταφέρονται άνετα με τράϊλερ και είναι ευκολόχρηστα στην γλίστρα.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ ΤΟ "ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ" ΣΤΑ HYPERION 22 KAI 19;

Πρώτα η κατασκευαστική ποιότητα στην πλαστική κατασκευή με χρήση υλικών όπως οι ισοφθαλικές ρητίνες αλλά και οι κατασκευαστικές επιλογές (όπως π.χ. η 25 εκατοστών διαμήκης δοκοί της γάστρας που γίνονται ένα με το ντεκ), που προσφέρουν την απαραίτητα ακαμψία και αντοχή στις διάφορες συνθήκες πλεύσεις και δίνουν στο ντεκ την δυνατότητα να φιλοξενήσει ειδικό εξοπλισμό ( λ.χ. μηχανισμό downrigger, βαριά υπερκατασκευή κτλ.). έπειτα η γενική διάταξη στο ντεκ που προσφέρει άφθονους χώρους και λειτουργικότητα στο ψάρεμα και στο ταξίδι. Από την άλλη το επίπεδο cycle clothing εξοπλισμού των σκαφών και ειδικά του ψαρέματος δηλαδή ενυδρεία, καλαμοθήκες, ψυγεία καθώς και ( στο 22), καλαμοστάτες, διάταξη «στήριγμα ποδιού-κόντρα γονάτου» στις πλευρές, επένδυση ΤΕΑΚ στην κουπαστή, νιπτήρας, κτλ. Όπως και ο έξτρα εξοπλισμός των σκαφών (bimini top υψηλών προδιαγραφών), ανεβάζοντας τα standards της κατηγορίας και κάνουν τα HYPERION να ανταγωνίζονται σε κόστος πολύ ποιο ακριβά σκάφη sport fishing.

EIΝΑΙ ΤΑ HYPERION SPORTFISHING ANTAΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ;

Αν και η HYPERION ΜΕ ΤΑ SPORT FISHING 22 και 19 δημιουργεί στην ουσία μια ιδιαίτερη κατηγορία σκαφών μπορούμε να πούμε πως και μόνο το επίπεδο εξοπλισμού ψαρέματος να εξετάσει κανείς του αρκεί για να συμπεράνει πως τα HYPERION έχουν κόστος κτήσης 30 έως 40 % πιο χαμηλό από τα «ανταγωνιστικά» σκάφη sport fishing.

EXEI TH ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ Ο ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΑ ΣΚΑΦΗ ΤΗΣ HYPERION ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ;

Η HYPERION MARINE έχει ήδη υπό σχεδίαση την ανάπτυξη του πανελλαδικού της δικτύου με προσεκτική επιλογή των συνεργατών της και συγκεκριμένη εμπορική πολιτική. Θα δώσει έτσι σε μεγάλο βαθμό δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο υποψήφιο αγοραστή να δει τα σκάφη HYPERION από κοντά και να γνωρίσει από μόνος του την σχεδιαστική τους φιλοσοφία, αλλά κυρίως την «διαφοροποίησή» τους, από τα άλλα σκάφη της κατηγορίας sport fishing center consoles.

back to top

   
 

back to HOMEPAGE